header ads

Type Here to Get Search Results !

Seni Seviyorum Demenin Yolları - 200 Farklı Yol

Seni Seviyorum Demenin Yolları - 200 Farklı Yol
Seni Seviyorum Demenin Yolları - 200 Farklı Yol Seni seviyorum demenin alternatif yolları. Seni Seviyorum demenin yolları. Seni seviyorum demenin farklı yolları. Seni seviyorum demenin farklı sözleri. Sevgiliye seni seviyorum mesajı. Uzun seni seviyorum mesajı. Komik seni seviyorum demenin yolları. Yaratıcı seni seviyorum sözleri. Seni seviyorum farklı dillerde. Seni seviyorum sözleri uzun.



Seni seviyorum demenin alternatif yolları. Seni Seviyorum demenin yolları. Seni seviyorum demenin farklı yolları. Seni seviyorum demenin farklı sözleri. Sevgiliye seni seviyorum mesajı. Uzun seni seviyorum mesajı. Komik seni seviyorum demenin yolları. Yaratıcı seni seviyorum sözleri. Seni seviyorum farklı dillerde. Seni seviyorum sözleri uzun.


Seni seviyorum nasıl söylenir? Aşk nasıl ifade edilir? Seni seviyorum demeden seni seviyorum nasıl denir?

Bu sorular aklınızdan defalarca geçmiş olmalı. Aşk gerçekten de şaşırtıcı bir duygudur ve aşkınızı ilan etmenin önceden tanımlanmış bir yolu yoktur. Sevginizi ifade etmenin birkaç güzel, eğlenceli, romantik ve ilham verici yolunu sizler için hazırladık.

Aşk sadece kelimelerle değil, eylemlerle de iletilir. Nezaketle sevgilinizin veya eşinizin kalbini kazanın ve ona nasıl gerçekten delice ve derinden aşık olduğunuzu gösterin.

Aşkı kelimelerle ifade etmenin, onları kırmadan ifade etmenin yollarını arıyorsanız, seni seviyorum alternatif yolları yazımızı sizler için hazırladık 200 alternatif ve farklı yoldan oluşan bu kaynak tam size göre.




Seni Seviyorum Demenin Yolları - 200 Farklı Yol


Aşk okyanusuna dalalım ve aşkınızı anlamlı ve ilham verici bir şekilde ifade etmenin en iyi yollarını keşfedelim.




Romantik Seni Seviyorum Demenin Yolları


Seni seviyorum demenin farklı yolları var ama romantik yollar gerçekten öne çıkıyor. Sadece sevgilinizin kalbine dokunmakla kalmayacak, aynı zamanda size orada kalıcı bir özel yer kazandıracaklar. Birini ne kadar sevdiğinizi anlatacak kelimeleri bulmanın bu romantik yollarını keşfedin.



  1. Seni aya gidip gelecek kadar çok seviyorum
  2. Beni tamamlıyorsun
  3. Benim olduğuna inanamıyorum
  4. Ben seninim
  5. Ben senin için buradayım… her zaman
  6. Hem içinde hem dışında mükemmel bir insansın
  7. Ben dünyanın en şanslı insanıyım
  8. Biz olmak için varız
  9. Sen başıma gelen en güzel şeysin
  10. Yapboz parçaları gibi birbirimize uyuyoruz
  11. Dünyadaki en sevdiğim şeyi heceliyor olsaydım, "S-E-N" diye hecelenirdi.
  12. Kalbim sadece senin için atıyor aşkım.
  13. Sensiz hayatın nasıl olacağını düşünmek bile istemiyorum.
  14. Her gün sana bakıyorum ve içimde sevgi ve ilham hissediyorum.
  15. Seni güldürmek için her şeyi yaparım
  16. Birbirimiz için ne kadar mükemmel yaratıldığımıza inanamıyorum.
  17. Bazen sana bakmayı bırakamıyorum… çok iyi görünüyorsun.
  18. Sen benim ruh eşimsin
  19. Hayatımda yaptığın her şey mutluluğuma katkıda bulunur, üzüntümden çıkarır ve sevincimi çoğaltır!
  20. Etrafta olmadığın zamanlarda bile bana hissettirdiklerini seviyorum



Komik Seni Seviyorum Demenin Yolları



Kadınlar, kendilerini güldürebilen ve neşeli bir ruh hali içinde tutabilen erkeklere anında çekilir. Sevdiğiniz kişiye sevginizi ifade etmenin, sizi seviyorum demenin komik yollarından daha iyi bir yolu var mı? Onu gülümsetmek için bu yollardan birini deneyin.

  1. Volkan dağa ne dedi biliyor musun? I lava you!
  2. Sen benim boyama kitabımın boya kalemlerisin
  3. İnsanlar bana ne düşündüğümü sorduğunda cevap vermeme gerek kalmıyor
  4. Senin için deliriyorum, ya da belki de sadece deliyim!
  5. Aşk birlikte aptal olmaktır
  6. Bisküvi ve çay gibi birlikte gideriz
  7. Sen benim en sevdiğim dikkat dağıtıcımsın
  8. Birlikte yaşlanalım ve beyazlaşalım
  9. Zombi kıyameti sırasında bile seni yerdim.
  10. Tıpkı pizza gibisin; Her şeyi daha iyi hale getiriyorsun!
  11. Sen benim boyama kitabımın boya kalemlerisin.
  12. Sana aşık oldum... ve kendime gelemiyorum.
  13. Aşkın kitabını yazsaydım, ithafım sen olurdun.
  14. Sana baktığımda kalbimde bir sıcaklık hissediyorum. En azından sıcaklık olduğunu düşünüyorum; Öğle yemeğinde acılı çiğköfte yemiştim.
  15. Seni uzun süre rahatsız etmeyi planlıyorum
  16. Aşk Teknemde konuk yıldız olmanı istiyorum.
  17. Bağıralım! Hayır, gerçekten, gülmeyi bırak, hadi haykıralım!
  18. Sadece senin oyuncak ayın olmak istiyorum. Yumuşak, yumuşacık bir oyuncak ayı değil, daha çok kaya gibi sert, ve baklavaları olan bir oyuncak ayı.
  19. Bir pizza çaldın, kalbim
  20. Hayat sensiz sıkıcı olurdu


Uzun Seni Seviyorum Mesajı - Sözleri


Uzak mesafe ilişkisindeyken veya telefonda sevgiliye seni seviyorum mesajı ve seni seviyorum demenin yolları nelerdir merak ediyor musun? Seni seviyorum demenin bu şirin yolları, sevdiğinizin gününü aydınlatmak ve iyi bir ilişki kurmak için mükemmel. Bunları kontrol edin ve ihtiyacınıza uygun olanı bulun.



  1. "Her sabah, sonsuza kadar sana sarılarak uyumaya devam edebilmeyi diliyorum. Seni seviyorum canım."
  2. "İnsanlar bana bugün neden bu kadar çok güldüğümü sordu? Sonra seni düşündüğümü fark ettim."
  3. "24 saat seninleyken daha az görünüyor; gerçekten, seninle birlikteyken asla yeterli zaman yok."
  4. "Sen tanıdığım en tatlı, en kibar ve en sevimli insansın. Seni seviyorum."
  5. "En karanlık zamanlarda bile beni asla bırakmadığın için teşekkür ederim. Sensiz ne yapardım bilmiyorum."
  6. "Doğrudan cennetten bir melek gibi görünüyorsun; Hayatımda olduğun için çok şanslıyım. Seni seviyorum"
  7. "Seninle tanıştığımdan beri hayatım herhangi bir peri masalından farklı değildi. Sen benim bu canavarı prense çeviren güzelimsin. Seni çok seviyorum."
  8. "Hayatımda bir kez olsun, mutlu olmaya çalışmak zorunda değilim. Seninleyken, sadece oluyor."
  9. '"Nereye gidersem gideyim, sana geri dönüş yolumu her zaman biliyordum. Sen benim pusula yıldızımsın." - Diana Peterfreund
  10. "Tanıştığım anda sende ihtiyacım olan bir şey olduğunu biliyordum. Seninle ilgili bir şey olmadığı ortaya çıktı. Sadece sen vardın." – Beautiful Disaster, Jamie McGuire
  11. "Birlikte olmanın ne kadar zor olduğu umurumda değil, hiçbir şey ayrı olmaktan daha kötü olamaz." - Josephine Angelini, Starcrossed
  12. "Yanına gelmek, ayaklarını yerden kesmek ve gün boyu sana sarılmak için sabırsızlanıyorum. Seni seviyorum ve özlüyorum.'
  13. "Keşke saati geri çevirebilseydim; Seni daha erken bulur ve daha uzun süre severdim."
  14. "Asla yapamayacağımı bilerek bir ömür geçirmektense, bir anımı seninle geçirmeyi tercih ederim."
  15. "Seninle tanıştığımdan beri kimse düşünmeye değmez."
  16. "Herkesin seninle tanışmasını istiyorum. Sen benim tüm zamanların en sevdiğim insanısın." – Elenor and Park, Rainbow Rowell
  17. "Gülüşünün ardındaki sebep olmak istiyorum çünkü kesinlikle benimkinin sebebi sensin."
  18. “Seni hiçbir zaman şu an sevdiğimden daha fazla sevmedim. Ve seni asla şu andan daha az sevmeyeceğim."– Beautiful Creatures by Kami Garcia, Margaret Stohl
  19. "Seni boğulan bir adamın havayı sevdiği gibi seviyorum. Ve sana birazcık sahip olmak beni mahveder” – The Crown of Embers, Rae Carson
  20. "Aşkım bir okyanus olsaydı, artık toprak olmazdı. Aşkım bir çöl olsaydı, sadece kum görürdün. Aşkım kanatlanabilseydi, uçarken süzülürdüm." - Jay Asher, Thirteen Reasons



Yaratıcı Seni Seviyorum Sözleri - Seni seviyorum demenin alternatif yolları



Sevginize bir düşünceden fazlasını verin. Dolayısıyla, bunu en yaratıcı ve sıra dışı bir şekilde ifade edin. Seviyorum demenin yaratıcı yolları ile sevdiğiniz kişinin kendini özel ve dünyanın dışında hissetmesini sağlayacaksınız.



  1. Aşk mektuplarını sonradan bulabileceği yerlere saklayın
  2. Buğulandıktan sonra banyo aynasına “Seni seviyorum” yazarak buharlı bir şekilde söyleyin.
  3. Gece karanlıkta parlayan fosforlu yıldızlar kullanarak tavana sihirli bir aşk mesajı yazın.
  4. Bir öpücükle söyle.
  5. Kapılarını kağıt kalplerle kaplayın veya onlara bir kutu dolusu gönderin.
  6. Ön kapının dışına sevginiz için bir mesaj bırakmak için kaldırım tebeşirini kullanın.
  7. Üzerine “Seni seviyorum çünkü…” yazan küçük bir kara tahta yapın.
  8. Şişenin içinde bir mesaj.
  9. Bir rulo tuvalet kağıdına bir aşk notu yazın.
  10. Bir sosyal ağda sevginizi herkese açık bir şekilde ilan etmeyi düşünün.
  11. İçinizdeki DJ'i serbest bırakın.
  12. Mesajlı kurabiyeler yapın.
  13. İlişkiniz için önemli olan şeyleri içeren bir bulmaca veya kelime arama bulmacası oluşturun.
  14. Çevrimiçi bir aşk mektubu gönderin veya onun hakkında takdir ettiğiniz şeylerin bir listesini yazın.
  15. Bir “Senin Hakkında Sevdiğim 100 Şey” kitapçığı oluşturun.
  16. Farklı dillerde söyleyin.
  17. Sevgilinize bir fincan kahve hazırlayarak ve kahvenin üzerine “Seni seviyorum” yazarak “Seni seviyorum” deyin.
  18. Klasik bir aşk şarkısının karaoke versiyonuyla onu etkileyin.
  19. Eşinizin en sevdiği mısır gevreğinin açık bir kutusunun içine, plastik bir torbaya kapatılmış bir aşk notu veya küçük bir hediye koyun.
  20. Gül Yaprakları ile 'Seni Seviyorum' deyin.


Seni Seviyorum Demenin Farklı Yolları



Seni Seviyorum demenin farklı yolları kelimelerin yanı sıra küçük ve düşünceli eylemleri de içerir. Sevginizi göstermek için yolunuzdan veya bütçenizden çıkmak zorunda değilsiniz. Küçük sevgi ve şefkat gösterilerinde bunu kolayca gösterebilirsiniz.



  1. İlişkiniz hakkında bir “Aşk Kitabı” hazırlayın
  2. Sevginizi kalp kurabiyeleriyle ifade edin.
  3. Kalbimi sıcak ve mutlu ediyorsun.
  4. Kalbimi biraz hoplatıyorsun.
  5. Dünyamı sallıyorsun.
  6. Sen benim hayatımın ışığısın.
  7. Sen benim sandviçimin fıstık ezmesisin
  8. Hayatımda sen olduğun sürece, iyi olacağım.
  9. Aklımdaki tek kişi sensin.
  10. İyi günde ve kötü günde seni destekleyeceğim.
  11. Seni herhangi bir kelimenin söyleyebileceğinden daha çok seviyorum.
  12. Senin için nefesim kesildi.
  13. Sen hayatımı birlikte geçirmek istediğim kişisin.
  14. Ben sensiz kayıbım.
  15. Her şeyin mümkün olduğunu hissettiriyorsun.
  16. Sen benim sevgimin nesnesisin.
  17. Sen inanılmazsın
  18. Senden hoşlanıyorum.
  19. Benim için çok şey ifade ediyorsun.
  20. Senin için her zaman burada olacağım.
  21. Sana çekiliyorum.
  22. Sana sırılsıklam aşığım.
  23. Aşkımız için yaşıyorum.
  24. Seninle bir ömür istiyorum.
  25. Sana aşığım.
  26. Sen benim hazinemsin.
  27. Sen paha biçilmezsin.
  28. Sevgim koşulsuz.
  29. Kalbim sana sesleniyor.
  30. Yanımda olmana ihtiyacım var.



Seni Seviyorum Farklı Dillerde



Aşk tüm kültürlerde yaygındır ve tüm engelleri aşan bir duygudur. Sevginizi mümkün olan tüm dillerde ifade edin ve sevginizi özgür bırakın. Diğer dillerde seni seviyorum demenin bu yolları, duygularınızı itiraf etmek için mükemmeldir.



İspanyolca: te amo, te quiero
Arapça: ahabak
Rusça: ya lyublyu tebya
Japonca: watashi wa, anata o aishiteimasu
Almanca: ich liebe dich
fransızca: je t'aime
italyanca: ti amo
Rumence: te iubesc
Çince: Ndimakukonda Ndimakukondani
Hollandaca: ik hou van je
Macarca: Szeretlek
Yunanca: Se agapó
İsveççe: jag älskar dig
Danca: Jeg elsker kazısı
Fince: Rakastan sinua!
Lehçe: Kocham cię!
Bengalce: Āmi tōmāẏa bhālōbāsi
Pencapça: maiṁ tuhānū pi'āra karadā hāṁ
İngilizce: I love you
Çekçe: Miluji tě



Hiçbir Şey Söylemeden “Seni Seviyorum” Nasıl Denir?


"Seni Seviyorum-" Bu sözler, onları uygun eylemlerle takip etmezseniz hiçbir şey ifade etmez. Partneriniz sevgiyi günlük programınız aracılığıyla hissetmelidir. Onun için olağanüstü değişiklikler yaparsanız, duygularınız onun için belirgin hale gelir. Onu dinlemek, onun için bir şeyler yapmak ve ona ilgi göstermek için yeterli zaman ayırıyorsunuz.

Sözlerinize değer katın ve bunları hizmet eylemleri, beden dili ve daha fazlasıyla uygulayın.



Ona Yardım Ederek “Seni Seviyorum” Demenin Yolları


Bir yardım, güçlü bir sevgi ve saygı temeli oluşturmada uzun bir yol kat edebilir. Onun kalbinde özel bir yer edinin ve yardım ederek bu düşünceli yollarla 'Seni Seviyorum' deme yoluyla sevginizi güvence altına alın.



  1. Banyo aynasına 'Seni seviyorum' yazan bir yapışkan not bırakın.
  2. Yakın zamanda bitirdikleri bir projeye iltifat edin
  3. Onlara, onları takdir ettiğinizi söyleyen bir mektup gönderin.
  4. Facebook veya Instagram'da yaptıkları güzel bir şeyi paylaşın
  5. Onları ne kadar sevdiğinizi söylemek için onları bir telefonla arayın
  6. Eşiniz gelmeden önce bir fatura ödeyin.
  7. En sevdikleri muameleyi yapın
  8. Öğle yemeğini gün için paketleyin.
  9. Sabahları bir fincan kahve yapın.
  10. Üzerinde çalıştıkları bir projede onlara yardım edin… ev veya iş olabilir.
  11. Bahçe işlerinde veya 'onun' işlerinden birinde yardım edin.
  12. En sevdikleri iş kıyafetlerini ütüleyin, böylece onları giymeye gittiklerinde bitmiş ve hazır.
  13. Çoraplarını eşleştirin.
  14. “Bugün gününüzü daha iyi hale getirmek için ne yapabilirim?” diye sorun.
  15. Nefret ettikleri bir işi tamamlayın.
  16. Sor, "Size ne konuda yardımcı olabilirim?"
  17. Tuvalet malzemeleri azaldıkça, sormalarına gerek kalmadan satın alın.
  18. Çekmecelerini düzenleyin.
  19. Arabalarını detaylandırın.
  20. Siz ayaktayken bir şeyler atıştırmak veya içmek isteyip istemediklerini sorun.



Beden Diliyle Seni Seviyorum Demek




Vücudunuz farkında olduğunuzdan daha fazla iletişim kurar. Birinin eğilimini vücut diliyle kolayca yargılayabilirsiniz. Şimdi beden dili seni seviyorum nasıl denir öğrenelim.



  1. Aşk ilginizi onlara ifade etmek için aşkınızın eylemlerini yansıtın.
  2. Gözler çok şey anlatır. Onlarla göz temasını koruyun.
  3. Şakalarına gülün ve onlara olan ilginizi fark etmelerini sağlayın.
  4. Yakınlık göster. Otururken onlara biraz daha yakın olun.
  5. Onlara dokunmak için çaba gösterin. Konuşurken saçlarını fırçalayın veya kollarına dokunun.
  6. Onlar için koruyucu hareketler gösterin.
  7. Onların dikkatini çekmek için can attığınızı bilmelerini sağlayın.
  8. Erkekseniz sokağın dışından yürüyün
  9. Başınızı partnerinize doğru eğin.
  10. Kalplerini ısıtmak için gülümse.


Seni Seviyorum Hediyesi - Seni Seviyorum Hediyeleri


Hediyeleri herkes sever ama bundan da öte, bu hediyelerin ardındaki düşünce ve çabayı takdir ediyoruz. Öne çıkın ve sizi seviyorum demenin bu yollarından birini hediyeler kullanarak bir araya getirerek sevgilinizin gerçekten özel hissetmesini sağlayın.




  1. Olumsuz veya kritik bir şey söylemeden bütün bir hafta geçirin ve her fırsatta iltifat edin.
  2. Beyaz bir masa örtüsü, süslü şamdanlar, mumlar ve kibritlerin olduğu bir çantayı bagaja koyun. Bir dahaki sefere birlikte bir fast-food restoranına gittiğinizde, masanızı şık, romantik bir ortama dönüştürün!
  3. Görünümünüzü iyileştirmek için bir şeyler yapın. Sert olmak zorunda değil: Bir diş beyazlatıcı kullanın, birkaç kilo verin ya da saçınıza veya makyajınıza biraz daha özen gösterin.
  4. Bir çeşmeye para atmak için para isteyin. Sonra, "Aslında, boşver, dileğim gerçekleşti - sana sahibim!" deyin.
  5. Onun sonsuza kadar başını yediğin şey? Vazgeç ve bırak.
  6. Gün ortasında ona seksi bir mesaj gönderin.
  7. Onu eski moda bir mixtape yap. Tamam, bir kaset değil, bir mix-CD veya bir çalma listesi.
  8. Kendinizi güzel hissettiren iç çamaşırı veya pijamalarla kendinizi şımartın. Muhtemelen o da beğenecektir.
  9. Kendi yeri varsa ama bazen evde kalıyorsa, kullanması için bir şifonyer çekmecesini boşaltın. Tuvalet malzemeleri, düzenli olarak kullandığı bir makyaj malzemesi veya kendi bedenine uygun fazladan çorap ve iç çamaşırı gibi birkaç temel malzeme ile stoklayın.
  10. Ona geçen hafta o video oyununu/elektrikli aleti/her ne hakkında konuşuyorsa onu satın alın. Bir paket ile sarın!
  11. Onu güldürün: Bazı espriler öğrenin ve ona söyleyin. Bayat espriler de iyidir!
  12. Ona gerçekten keyif alacağı bir konser veya etkinliğe bilet alın.
  13. Ona bir fincan kahve ya da içecek getirmeyi teklif edin.
  14. En sevdiği şekerden bir paket çantasına koyun. Onu sevdiğini söyleyen bir not yapıştır.
  15. Doğaçlama ayak masajı!
  16. Elini öp.
  17. Her zamanki hafta içi rutini bir kahvaltı veya öğle yemeği randevusu ile değiştirin
  18. Onun hakkında onun önünde konuşun: Diğer insanlara neden bu kadar harika olduğunu söyleyin.
  19. Onla birlikte mumlarla bir köpük banyosu yapın ve ondan sırtınızı ovmasını isteyin.
  20. Sevgililer Günü civarında, bir demet çiçek satın alın. Onları yıl boyunca rastgele zamanlarda ona verin.


Kaliteli Zamanı Kullanarak “Seni Seviyorum” Demenin Yolları - Sevgiliyle güzel vakit geçirmek



Partnerinizle kaliteli zaman geçirin ve ömür boyu anılar biriktirin.

Partnerinize verebileceğiniz en değerli hediye zamanınızdır. Seni Seviyorum demenin bu güzel yolları ile her anı niteliksel bir an haline getirin.


  1. Uzun bir yürüyüşe çıkın
  2. Hedeflerinizi ve arzularınızı onlarla paylaşın
  3. Yeni bir restoran veya bar deneyin
  4. Birlikte bir sanat veya dans dersi alın
  5. Sevdikleri bir egzersiz sınıfına gidin
  6. Birlikte seyahat
  7. Birlikte bir hobi sınıfına katılın
  8. Ondan bir film isteyin
  9. Onu uzun bir sürüşe çıkar
  10. Doğaçlama bir randevu gecesi planlayın
  11. Alışverişe gitmek
  12. İşleri birlikte yürütün.
  13. Duygularınız hakkında konuşun.
  14. Geceyi içeride geçirin ve sarılın.
  15. Birlikte yemek yapın ve rahat bir gece geçirin.
  16. Onlar için bir podcast çalma listesi yapın ve birlikte dans edin.
  17. Yatakta birlikte kahvaltı yapın.
  18. Bir SPA planlayın ve kendinizi şımartın.
  19. Evde mum ışığında bir akşam yemeği yiyin.
  20. Birlikte çift oyunlar oynayın.



Partnerinizin nasıl seviyorsunuz?


Seni seviyorum demenin bu yolları, aşk barajınızı başlatmak için harika bir yer ama sevginizi kendi sözlerinize koymaktan korkmayın.

Sevgiyi ifade etmenin en iyi yollarını düşünmeden önce, eşinizi neden sevdiğinizi düşünmek için biraz zaman ayırın ve sizi ona yönlendiren tüm olumlu nitelikler üzerine düşünün.

Eşiniz hakkında sevdiğiniz şeyleri düşünmek, onlara olan sevginizi derinleştirecek ve onlara deli olduğunuzu söylemenin yollarını bulmayı kolaylaştıracaktır.

Kalbinizi, eşinizin kulağınıza (veya cep telefonunuza) sevgi için güçlü sözler söylediğini duymaktan daha hızlı ısıtan hiçbir şey yoktur.

Partnerinize mesaj atıyor, bir aşk mektubu yazıyor veya ön kapıdan içeri girdiklerinde onu sevgiyle selamlıyor olsanız da, seni seviyorum demenin yolları 200 yolu, onları tamamen sıcak ve hayalde gibi hissettirecek.



Son Olarak


Herkes seni seviyorum diyebilir ama gerçek bir aşık, aşkı gerçekleştirme kapasitesinin ötesine geçer. Seni seviyorum demenin farklı yolları olsa da, sevginizi ifade etmenin en iyi yolu, gerçekten bağlantı kurduğunuz ve doğru hissettiğiniz yoldur.

Onu gerçek ve özgün tutmayı unutmayın ve ona kişisel dokunuşunuzu eklemeyi unutmayın. Eşinizin sizi seviyorum demenin eğlenceli ve yaratıcı yollarını kullandığınızı görmekten heyecan duyacağından eminiz.


Lütfen hoşunuza gittiyse arkadaşlarınızla paylaşıp yorum yapmayı atlamayın!



















Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

ads